Dispositie van het Adema Orgel

Pedaal (Ped)

** Majorbas 32′
** Openbas 16′
Contrabas 16′
Subbas 16′
* Quint 10 2/3′
** Openbas 8′
Cello 8′
Gedekt 8′
** Openfluit 4′
* Octaaf 2′
* Ruispijp II-III
* Contrafagot 32′
* Bazuin 16′
* Fagot 16′
* Trombone 8′
* Klaroen 4′

Groot Orgel (I)

Violon (c’) 32′
Principaal 16′
Bourdon 16′
Prestant 8′
Portunaal 8′
Fluit Harmonique 8′
Holpijp 8′
Quint 5 1/3′
Octaaf 4′
Gemshoorn 4′
Doublet 2′
* Mixtuur IV-V
* Cymbale III
* Cornet III-V
* Ripieno II
* Fagot 16′
* Trompet 8′
* Klaroen 4′
Suboctaafkoppel (grave)
Superoctaafkoppel (aigue)

Positief Expressief (II)

Viola Major 16′
Principaal 8′
Viola 8′
Vox coelestis 8′
Baerpijp 8′
Roerfluit 8′
Viola 4′
Fluit douce 4′
Quintviola 2 2/3′
Viola 2′
* Mixtuur III-IV
* Cymbale III
* Sesquialter II-III
* Engelse Hoorn 16′
* Trompet 8′
* Kromhoorn 8′
* Schalmey 4′
Tremulant
Suboctaafkoppel (grave)

Reciet Expressief (III)

Quintadeen 16′
Viola di Gamba 8′
Quintadeen 8′
Fluit Harmonique 8′
Nachthoorn 8′
Unda Maris 8′
Salicet 4′
Fluit Harmonique 4′
* Nasard 2 2/3′
Ocatvin 2′
* Terts 1 3/5′
* Larigot 1 1/3′
* Flageolet 1′
* Trompet Harmonique 8′
* Clarinet 8′
Fagot-Hobo 8′
Vox Humana 8′
Tremulant
Suboctaafkoppel (grave)
Superoctaafkoppel (aigue)

Kroon Positief (IV)

Prestant 8′
Holpijp 8′
Salicional 8′
Fluit Harmonique (c0) 8′
Octaaf 4′
Roerfluit 4′
Quint 2 2/3′
Octaaf 2′
* Mixtuur IV
* Cornet (g0) III
* Baryton 16′
* Trompet 8′
* Klaroen 4′

Koppels / Couplers / Tirasses

Ped + I
Ped + II
Ped + III

Man I + Man II
Man I + Man III
Man I + Man IV
Man II + Man III
Man II + Man IV
Man III + Man IV

Treden / Pistons / Appels
* Combinatieregisters I
* Combinatieregisters II
* Combinatieregisters III
* Combinatieregisters IV
* Combinatieregisters Ped
** Sterke Grondstemmen Ped

Klavieromvang
Manuaal: C – g3
Pedaal: C – f1

Elektronische Setzer / Electronic Setzer